Yhdistys

Helsinki Metropolitan Orchestran toimintaa tukee orkesteriyhdistys Helsinki Metropolitan Orchestra ry. Tällä sivulla voit lukea lisää yhdistyksestä ja liittyä yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi tai kannatusjäseneksi

Tue Helsinki Metropolitan Orchestran toimintaa liittymällä yhdistyksen kannatusjäseneksi!

Helsinki Metropolitan Orchestra toimii vapaaehtoisvoimin, eikä orkesterilla ole vakituista taloudellista tukea. Konserttiproduktioita rahoitetaan muun muassa lipputulojen, produktiokohtaisten apurahojen sekä esiintymispalkkioiden avulla. Liittymällä Helsinki Metropolitan Orchestra ry:n kannatusjäseneksi voit tukea orkesterin toimintaa ja mahdollistaa sen pitkäjänteisen työskentelyn!

Yksityishenkilön kannatusjäsenyys

Jäsenmaksujen suuruudet vahvistetaan vuosittain yhdistyksen vuosikokouksessa. Tällä hetkellä yksityishenkilön kannatusjäsenmaksun suuruus on 50 € / vuosi. Kannatusjäsen saa jäsenetuna kalenterivuoden aikana yhden vapaalipun valitsemaansa orkesteriyhdistyksen itse järjestämään konserttiin, sekä sähköpostiinsa tiedotteita tulevista konserteista.

Jäseneksi liittyminen on helppoa ja vaivatonta. Jäsenmaksu maksetaan orkesterin verkkokaupassa, minkä jälkeen kannatusjäsenyys on voimassa kyseisen kalenterivuoden loppuun asti. Liityt jäseneksi vuodeksi kerrallaan, halutessasi voit uusia jäsenyyden maksamalla seuraavan vuoden kannatusjäsenmaksun orkesterin verkkokaupan kautta. Jos et enää maksa jäsenmaksua, kannatusjäsenyytesi päättyy automaattisesti, eikä erillistä eroamisilmoitusta tarvita.

Yrityksen ja yhteisön kannatusjäsenyys

Yrityksen tai yhteisön kannatusjäsenmaksun suuruus on tällä hetkellä vähintään 150 € / vuosi. Yritys tai yhteisö saa jäsenetuna yhden koko sivun mainoksen HMO:n konsertin käsiohjelmaan kerran vuodessa sekä sähköpostiinsa tiedotteita tulevista konserteista. Jos olet kiinnostunut liittymään orkesterin kannatusjäseneksi yrityksenä tai yhteisönä, ota yhteyttä ja kysy lisää: info@metorchestra.fi.

Liity yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi

Yhdistyksen jäseneksi voivat liittyä henkilöt, jotka hyväksyvät yhdistyksen tarkoituksen. Alle 18-vuotiaalta jäseneksi haluavalta edellytetään huoltajan suostumus.

Jäsenmaksu määritellään vuosittain yhdistyksen vuosikokouksessa, vuonna 2023 jäsenmaksun suuruus on 0 euroa. Yhdistyksen jäsenet voivat osallistua yhdistyksen kokouksiin ja olla mukana päättämässä, mihin suuntaan orkesterin toimintaa kehitetään. Jos haluat liittyä jäseneksi, täytä tämän linkin kautta löytyvä lomake:

Tutustuthan tietosuojaselosteeseen ja yhdistyksen sääntöihin ennen jäsenlomakkeen lähettämistä. Yhdistyksen hallitus käsittelee jäsenpyynnöt ja on yhteydessä hakijaan jäsenpyyntölomakkeen käsittelemisen jälkeen.